woensdag 5 mei 2004

"Vróuwen..."

Ik ben natuurlijk enorm blij met mijn nieuwe kapsel, maar moet wel erg wennen aan de lok die nu ineens zo op m'n voorhoofd hangt. Telkens als ik in de spiegel kijk denk ik: huh?! Waar ik op zo'n moment echt behoefte aan heb, is aan een vrouw. Een vrouw aan wie ik kan vragen: "zit het wel leuk, die pony?" en dat zij dan terug zegt: "natuurlijk, het staat je geweldig!" Helaas woon ik momenteel met 4 mannen in een huis. Ik heb, behalve het kassameisje van de Kruidvat, nog geen vrouw gezien sinds ik bij de kapper ben geweest. Wat mis ik nu mijn geliefde huisgenootje, mijn zusje, mijn moeder of mijn vriendin! Begrijp me niet verkeerd: die mannen hier zijn stuk voor stuk schatten en merkten zelfs uit zichzelf dat ik naar de kapper was geweest, maar veel verder dan "leuk" komen ze niet. En ze hebben natuurlijk alles behalve verstand van de laatste haarmode. Gelukkig ga ik vanavond een wijntje drinken met twee vriendinnen. Kunnen ze me fijn geruststellen dat m'n nieuwe haar echt leuk is.

Geen opmerkingen: