woensdag 14 februari 2007

Ziek

Eens in de zoveel tijd is het raak: dan ben ik ziek. Zwaar hoofd, zere keel, grieperige benen, je kent het wel. Als ik ziek ben beland ik in een soort coconnetje. Een wazig coconnetje in huis, bestaande uit het warme zweterige bed, de bank en heel veel televisie. Ik kijk de hele dag naar programma's die een mens prima kan missen in het leven en die ik eigenlijk alleen maar kijk als ik ziek ben: Totally Spies (onder invloed van m'n oppaskinderen), Man Bijt Hond, Dismissed, Dr. Phil en ga zo maar door. Door al die televisieprogramma's, die ik eens in de zoveel tijd kijk als het raak is, krijg ik dat echte ziek-gevoel. Eigenlijk word ik, als een ware Pavlov hond, al bijna ziek door alleen maar naar die programma's te kijken.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Beterschap :)

Anoniem zei

Beterschap! Veel chocomelk drinken en heerlijk nutteloze bladen als de Viva lezen:)

falleri zei

Beterschap. Televisie hoort inderdaad bij ziek zijn ;) net als potten thee en pyamabroeken..!

Kaneel zei

Ha pop,

Het heerst he! BLEH! Veel beterschap. Ik ben ook ziek, maar ben wel op het werk. Met veel thee met honing, kiwisap en keelpastilles sleep ik mezelf de dag door. Dit alles onder het motto: 'the show must go on!'. Geniet dus maar lekker van al die tv-programma's:-)

X Kaneel.

Anoniem zei

Beterschap!

Anoniem zei

Haha, dat werkt echt zo ja! Ben ook een beetje ziekig en ga vandaag niet weg, dus ik moet erg oppassen welke kleren ik aantrek. Frisse schone kleren en zeker geen pyama-/ sportbroek, want dan ben ik vanmiddag echt ziek. :)