donderdag 22 februari 2007

Hausse

Het zal u niet ontgaan zijn dat mijn weblog de laatste weken een ware hausse ondergaat. Ik schrijf stukjes als nooit tevoren. In dit tempo haal ik 2004 nog wel in.

Wel, ik zal u uitleggen hoe dat komt. Sinds kort ben ik begonnen met afstuderen. Dat betekent: veel zoeken in wetenschappelijke databases, veel nadenken en stug doorwerken met je hoofd in de boeken of het beeldscherm. En dat betekent weer: veel afleiding gewenst! En laat het blog nou zo'n mooie afleiding zijn. U heeft het dus aan mijn afstudeeropdracht te danken, al die nieuwe stukjes. Ik moet u echter even waarschuwen: er zit een deadline(tje) aan te komen. Het kan dus zijn dat ik een paar dagen daadwerkelijk aan het werk ga en geen tijd meer heb om te bloggen. Maar wees niet bang: er komt snel genoeg weer een periode waarin ik hard zou moeten werken maar liever stukjes schrijf.

2 opmerkingen:

Kaneel zei

...En weet je wat dan weer een leuk afstudeeronderwerp voor mij zou zijn? Hoeveel stukjes op zo'n weblog gaan over het schrijven van stukjes op een weblog ;)

Marjanne zei

Ik ben benieuwd of afstuderen hetzelfde effect op mij zal hebben :-)