dinsdag 20 april 2004

Vrouwenfrustratie

Vandaag heb ik geprobeerd een beha te kopen. Ik zag de meest prachtige modellen, met kantjes, randjes en doorschijnstofjes. Het zag er allemaal fantastisch en supersexy uit, vooral op die zogenaamd welgevormde paspoppen met platte buik en vooruitstekende boezem. Gelukkig heb ik me weten te beheersen, want uit ervaring weet ik dat zulk soort setjes nooit lekker zitten. De beha's prikken, de slipjes kruipen op en van de hemdjes krijg je een koude rug. Het is, kortom, een hel om er sexy bij te lopen. Voor die ene nacht per jaar is het leuk, maar inmiddels liggen er genoeg setjes-voor-een-nacht in mijn kast.

Ik ben dus maar voor de degelijke doch enigszins stijlvolle Hema-beha gegaan. Hema-ondergoed kun je thuis passen en weer terugbrengen als het niks is. Geen geklooi in te kleine pashokjes met verkeerd licht en verkoopsters die het gordijn optrekken en met schelle stem vragen: "Past het?!" Gewoon thuis, in alle rust, je beha's passen. Ik heb drie beha's meegenomen en ze net gepast. Helaas zit er, geloof het of niet, geen enkele bij die goed zit. Nu vraag ik je!

Beha's kopen, niks voor mij.

Geen opmerkingen: