vrijdag 16 april 2004

Nu even niet

In december beloofde ik dat er binnenkort foto's te bewonderen zouden zijn via deze weblog. Ooit was dat een leuk idee, maar het is, zoals zoveel van mijn leuke ideeën, een beetje verwaarloosd geraakt. Mijn enthousiasme voor de foto's is getempert, om niet te zeggen geheel verdwenen. Ik moet bekennen: de foto's zullen me een worst wezen.

De tekst 'wordt aan gewerkt' is ietwat misleidend, dat geef ik toe. Er zullen waarschijnlijk hele volksstammen zitten wachten op de publicatie van mijn foto's. De verwachtingen zijn hoog, het zullen vast prachtige foto's zijn, immers: er wordt al zó lang aan gewerkt! Het spijt me te moeten zeggen dat er helemaal niet meer aan wordt gewerkt. Sterker nog: dat zal voorlopig ook niet gaan gebeuren. Ik heb wel wat beters te doen dan een site met foto's maken. Wat dacht je bijvoorbeeld van posts schrijven?

Ik weet dat er mensen zullen zijn die mijn beslissing betreuren. Echter, ik kan niet anders doen dan mijn hart volgen. Hierbij verklaar ik de foto's officieel tot Verloren Project.

Geen opmerkingen: