maandag 5 april 2004

Slides and kicks

Me and my gang, my Arabesque gang, wij gingen naar Arhnem dit weekend. Twee nachten slapen in een oude blokhut en twee dagen dansworkshops volgen in de dansacademie. Het was tha bomb. Zaterdagochtend dansten we de flamenco, hotter dan hot. Klappende handen, vlammende ogenen draaiende heupen. 's Middags dansten we relaxte streetdance. Zondag waren we anderhalf uur klassieke ballerina's en daarna 2 uur lang stoere street bitches and bro's. We dansten vette hiphop op de muziek van Missy Elliot: "I'm to cool for you anyway". Slides, kicks, scoops. One two three four! O yeah. We were so cool.

Ik vond rap en hiphop nooit zoveel aan, maar sinds dit weekend ben om. Ik heb de attitude gevonden die bij me past. De hele dag loop ik cool te doen. Oh, I'm so cool. I'm to cool for you anyway.

Geen opmerkingen: