donderdag 8 april 2004

Morgenstond heeft goud in de mond

De monteurs van de Essent maken me GEK! Nadat we twee dagen in de kou hebben gezeten door een kapotte verwarming (en dat is niet de eerste keer deze winter), kwam er gisteren een monteur langs. De druk was niet hoog genoeg, er moest een stuwer verwijderd worden, bla bla bla. Ik vond het allemaal prima, zolang ik het maar weer lekker warm zou krijgen. Echter, de monteur zei dat 'ie nog een keer langs moest komen. Voor die stuwer. Oke, prima, ik maakte een afspraak met de monteur en zijn stuwer. Vandaag de hele dag thuis gezeten, de monteur zou immers langs komen. Ligt er zojuist een rood briefje in de bus: "helaas hebben wij u niet thuis aangetroffen. De voorrijkosten worden u in rekening gebracht. Wij verzoeken u zo snel mogelijk een nieuwe afspraak te maken". Wel alle #@%*&*! Heb ik de bel niet gehoord!

Nu staat er dus een nieuwe afspraak. Voor morgenochtend. Morgenochtend, da's vrijdagochtend voor de duidelijkheid. Vrijdagochtend is het moment dat de meeste studenten lam in hun bed liggen. Meestal doe ik niet mee aan dat lamme gedoe, maar het toeval wil dat ik vanavond voor de verandering wel de stad in ga en morgenochtend dus absoluut lam in bed zal liggen. Evenals mijn huisgenoten. Ik durf te wedden dat die bloody monteur netjes om 8:00 aanbelt. En wie kruipt er dan als eerste uit bed om de deur open te doen? Juist. Grrrrr.

Geen opmerkingen: