dinsdag 20 april 2004

Meer vrouwenfrustraties

Om nog even terug te komen op die beha's. Ik ken geen vrouw die het wel fantastisch vind om lingerie te passen in een krap pashokje en overvolle winkel. Ik ken geen vrouw die zegt: "ik vind het heerlijk om er zo lekker sexy en mooi bij te lopen". Het zijn de foldertjes, de etalages, de reclames op TV, de vrouwenbladen, de dames in films, die doen alsof het geweldig fijn is om mooi en sexy te zijn. Ik kan het mis hebben hoor - misschien ken ik toevallig alleen maar Akela's, maar volgens mij vindt bijna elke vrouw het stiekem veel lekkerder om gewoon in een katoenen onderbroek rond te lopen.

Als je je herkent in dit verhaal: schaam je niet, je bent niet de enige die er zo over denkt. Samen staan we sterk. Lang leve de katoenen onderbroek!

Geen opmerkingen: