vrijdag 20 mei 2005

Vol met voorstelling

Ze moeten niet vergeten de deur af te plakken de technici moeten nog een teeveetje in de tweede kleedkamer neerzetten met de kaartverkoop moeten we turven welke kaartsoorten we verkopen als we vanavond de finaledans oefenen moeten we ook het buigen goed oefenen ik moet niet vergeten te zeggen dat de dansers op hun uitstraling moeten letten mijn sokken liggen ook nog ergens in de zaal de warming-up voor maandag moet ik nog voorbereiden en als ze nou maar op tijd komen vanavond!

Het is duidelijk. De jaarlijkse voorstelling van Arabesque komt er weer aan. Helaas staat mijn enkelblessure me niet toe mee te dansen, maar dat weerhoudt me er niet van elke avond in een donkere theaterzaal te bivakkeren. Ik doe ik waar ik het beste in ben. Ik ren rond tussen kleedkamer en techniekhok, ik bemoei me met alle mogelijke zaken, ik hou mensen bij de les, ik geef instructies, ik maak me zorgen om niks, ik denk dat de wereld vergaat als ik me erbuiten hou. Ik draag expres m'n zwarte petje omdat ik er dan een beetje uitzie als een director.

's Nachts droom ik van danspassen en lichtcombinaties. Ik zit vol met voorstelling.

3 opmerkingen:

falleri zei

Haha, je bent niet de enige. Ik droom, lig wakker, en het gaat bijna continu over dansen, en anders wel over andere stressvolle zaken die helemaal niet aan de orde zijn maar die wel zouden kunnen gebeuren. Ik zie er waarschijnlijk niet uit straks met de voorstelling; wallen, grauwe kop, maar ja.. Maak je niet te druk meid, in ieder geval lig je niet met je blote kont op het podium ;)

Anoniem zei

En hoe was het?

Froukiwi zei

Super! :)