dinsdag 25 januari 2005

Ode aan Sarah Bettens

Vroeger, toen ik een wannabe-alto-puber was met ribbroeken van het waterlooplein, was ik al fan van haar band. Dat schorre in haar stem, die gitaren, dat melancholieke maar berustende toontje. Als ik nog wel eens zo'n cd van vroeger opzet, smelt ik weg. Dan zucht ik eens diep en voor ik het weet verdwijnen al mijn zorgen door het afvoerputje van mijn geest. Tegenwoordig zingt ze solo. Vanmiddag hoorde ik haar toevallig live een liedje zingen op de radio. Het afvoerputje werkte nog steeds.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Goh, wat grappig, ik zocht laatst een cd uit mijn kast om te luisteren, en kwam langs k -s choice maar besloot toch maar niet op te zetten, want ik word altijd neerslachtig van die muziek. Ik zet die muziek altijd op als ik mezelf wil verdrinken in traantjes. Leuk he hoe verschillend muziek kan vallen.

X Monique

Froukiwi zei

Ja je hebt gelijk, het is wel een beetje depressieve muziek zo nu en dan. Maar op een bepaalde manier word ik er altijd heel rustig van, vooral van het album Almost Happy :)

Marjanne zei

Ik vind k's choice helemaal geweldig, lekker meebleren. En vroeger toen ik in het schoolorkest zat heb ik zelfs met 3 andere meiden covers van hun gezongen :d

Anoniem zei

probeer ook JEM eens zou ik zeggen.