maandag 17 januari 2005

Trendsetter

Ik ben van plan een nieuwe trend te setten. Maar ik ben bang dat ik het in m'n eentje niet red. Daarom roep ik alle vrouwen, meisjes en dames op met mij mee te doen. Je loopt mischien in het begin nog een beetje voor aap, maar ik beloof je dat je over een paar maanden helemaal hip bent. En zeg nou zelf: heb je niet altijd al stiekem een trendsetter willen zijn? Dus huppakee, zet je even over je angsten heen en doe mee met mijn trend.

Vandaag draag ik een korte broek over een panty. Heus geen ultra korte broek, gewoon eentje tot op de knie. Een paar guitige beenwarmers eronder. Hardstikke leuk. Als we in de winter rokjes kunnen dragen met een panty, kunnen we dat toch zeker ook doen met korte broeken? We laten ons toch niet kisten?

Dus. Meedoen he?

4 opmerkingen:

Esther zei

Ha mooi. Ik wil de just-out-of-bed look doorvoeren. In de zin van: dat je ehct niets aan je hoofd hoeft te doen. Dat kleine oogjes en kreukels hardstikke in zijn en klitten in pluishaar vet modieus. Combineren?

Anoniem zei

Hè?? Ik geloof niet wat ik lees! Ik liet gister tijdens het leren mij gedachten even dwalen en vroeg me af waarom men wel rokjes over een panty draagt in de winter, en geen korte broek. Ik zag al voor me hoe dat er uit zou zien in bijvoorbeeld een discotheek, had ook al bedacht welke korte broek ik dan aan zou doen. Telepathie man!! Het zal wel iets met onze genen te maken hebben..:)
Kus van je zusje

Kaneel zei

Lieverd, je weet dat ik gek ben op trends, maar ik vrees dat ik dit keer niet met je mee kan gaan. Zou me eerlijk gezegd doodschamen als ik Patty en Nada tegen zou komen op straat.

Sorry,

Je Kaneel

moos zei

ik ben wel in voor de Esther-just-step-out-of-bed-and-go-Look. Wel moet dan de gehele bevolking met deze trend meedoen want ik wil niet in een volle bus als enige trendsetter tussen de mooi opgemaakte koppies zitten, dat zou mijn 'eigenwaarde' diep schaden.
Goh nu ik dit zo type bedenk ik me dat ik toch echt een MASSA-persoon ben. Heerlijk. Dat gezeur met anders zijn dan anderen, das niks voor mij. Sorry frouk ik pas voor de korte broek mode.