zondag 27 juni 2004

Rosé drinken

Rosé is een hip zomerdrankje. Dat weten we allemaal. Samen met je hippe vriendinnen een fles hippe rosé leegdrinken op een hippe hotspot: de moderne vrouw kan er niet omheen. Maar de laatste tijd krijg ik het vermoeden dat rosé drinken meer dan dat betekent. Er begon me iets te dagen toen vriendin X laatst met 'zomaar een vriend' rosé ging drinken. Het liep uit op zoenen en X moest zich met alle macht bedwingen om niet 'verder' te gaan. Nu willen X en haar 'zomaar een vriend' heel graag nog een keer samen rosé gaan drinken. Tja...

Zo'n op zich staand geval zeg natuurlijk nog niet veel, maar nu hoorde ik vorige week dat vriendin Y óók al rosé ging drinken met 'zomaar een vriend'. Nou, ik vertrouw het niet meer. Ik denk dat ik maar een beetje moet oppassen. En beste lezer, haal hier een wijze les uit. Als iemand je uitnodigt 'zomaar' samen rosé te drinken, dan weet je wat je te wachten staat. Wees gewaarschuwd.

Geen opmerkingen: