woensdag 8 maart 2006

Spreuk van de dag

Zoals je misschien na het lezen van mijn vorige log al geraden hebt, was ik vanmorgen op zoek naar een cadeautje. Zoals je misschien ook al begrepen hebt, gaat dat vaak gepaard met gesnuffel tussen heel veel spulletjes in heel veel winkeltjes. Vandaag snuffelde ik bijvoorbeeld in een pakket met kaartjes met "psychologische" wijsheden. De wijsheid die mij ter ogen kwam was: sommige problemen los je op door er geen problemen van te maken. Niks aan de hand, zou je denken, met zulke wijsheden wordt je tegenwoordig doodgegooid. Ik besteedde er verder dan ook weinig aandacht aan. Tot ik zojuist op internet bij wijze van studieontwijkend gedrag op zoek was naar nieuwe e-cards. Ik vond een nogal cheezy site met een zogenaamde "spreuk van de dag". Ik moest op een logootje van een leliebloem klikken om te ontdekken wat mijn persoonlijke spreuk van vandaag was. Achter de leliebloem schitterde mijn spreuk: sommige problemen los je op door er geen probleem van te maken.

DAT KAN GEEN TOEVAL ZIJN! Iemand probeert mij iets duidelijk te maken! Maar wat! En wie! Daar ga ik eens diep over nadenken.

2 opmerkingen:

Marjanne zei

Ik ben het met je eens, kan geen toeval meer zijn! Tijd voor een mediteersessie lijkt me zo :-)

Esther zei

Maar dan maak je er juist een probleem van!