donderdag 26 februari 2004

Verslaafd

Bwleeeeghh. Ik ben verslaafd. Het enige wat ik doe is achter mijn pc hangen. Ik hoef geen mail te beantwoorden, er zijn geen leuke sites om te bekijken, geen vrienden online om mee te chatten, ik heb zelfs niks te melden op mijn weblog, en toch zit ik me hier te vervelen. Waarom ga ik niet wat anders doen? Een boek lezen, televisie kijken, of gewoon slapen? Ik weet het niet. Ik word er echt niet beter van door de hele dag lam aan m'n bureau te zitten, keer op keer dezelfde sites en forums checkend om te zien of er alweer wat nieuws op is gepost. Ik wordt er zo sloom van als een lama (zijn lama's sloom?). Bwleeeeghh. Uit verveling post ik maar weer iets onzinnigs op m'n weblog. Hoe triest. Ik ben bang dat ik de waarheid onder ogen moet zien. Ik ben verslaafd.

Geen opmerkingen: