donderdag 12 februari 2004

Nerd

Ben net nog even lekker aan het nerden geweest. Tevergeefs geprobeerd de kleurencombi van m'n log zo te veranderen dat ik er tevreden mee ben. Dit oranje met blauw is me toch iets te hard. Ik heb het al vaker geprobeerd, en afhankelijk van m'n humeur wil ik er telkens lichtblauw, lichtgeel of grijs bij gooien. Helaas is het vandaag alweer niet gelukt er iets moois van te maken. Ik heb ontzag voor mensen die een beroep als vormgever hebben. Die kunnen dit soort dingen. Helaas, dat is voor mij niet weggelegd. Ik moet nog wat meer oefenen met de HTML codes, vrees ik. M'n ogen beginnen nu te prikken en m'n hersenen raken langzaam in de slaapstand, dus ik moet de kleuren maar laten voor wat ze zijn. U zult nog even tegen dit harde blauw met oranje aan moeten kijken.

Geen opmerkingen: