maandag 16 februari 2004

De nadelen van een leven met yin yang

Als ik zou willen, zou ik elke dag van de week wel naar een feestje kunnen gaan. De laatste tijd staat mijn agenda werkelijk bomvol met housewarmings, verjaardagen, etentjes, themafeesten, borrel, en ga zo maar door. Ik kom om in de feesten! Het vervelende is echter, dat ik van mezelf niet naar die feesten toe mag gaan. In het kader van mijn anti-stress-project, wat nog steeds loopt, moet ik af en toe een avond op de bank hangen, vroeg naar bed gaan, niks doen, uitrusten, lui zijn. Als ik dat niet doe, dan lig ik binnen de korte keren weer in coma bij m'n ouders thuis. Op zich natuurlijk goed, dat ik mezelf zo goed onder toezicht kan houden. Helaas heeft het tot gevolg dat ik alle leuke dingen mis. In ieder geval heb ik het gevoel dat ik alle leuke dingen mis. Ken je dat gevoel? Je zit thuis, terwijl je op dat moment ook op een geweldig feest had kunnen zijn. Nu maken al je vrienden, en andere leuke hippe mensen die je vrienden hadden kunnen zijn als je niet thuis was gebleven, plezier zonder jou! Vreselijk. En dan te bedenken dat ik het mezelf vrijwillig aan doe, "voor m'n eigen bestwil". Jaja. Bestwil. Straks ben ik helemaal relaxed, ontspannen, zen en yin yang, is er geen mens meer die me uitnodigt op zijn feestje!

Geen opmerkingen: