woensdag 4 februari 2004

Radicaal bruin

Soms zijn er in het leven momenten dat je eens iets nieuws moet proberen. Vandaag is zo'n moment. Ik ga iets nieuws proberen. Ik ga het radicaal anders doen. Dames en heren, ik heb haarverf gekocht.

Voor de doorgewinterde verver is dit waarschijnlijk geen schokkend nieuws, maar voor mij is het een grote stap. Het pakje verf (kleur: edelbruin) staat te wachten op mijn bureau, klaar om aangebroken te worden. De dame op de voorkant glimlacht verleidelijk naar me, vanachter haar mooie bruine lokken. Nog even en ik zie er net zo prachtig uit als zij. Tjonge jonge, wat een oogverblindende haarkleur. Dit had ik veel eerder moeten doen. Er zal een wereld voor me opengaan. De wereld van de brunettes. Oh boy, ik kan niet wachten!

1 opmerking:

Lene zei

Ik heb ook mijn haar geverfd met edelbruin!! Het is wel roder dan ik wou, maar eigenlijk héél mooi.... Bruin met een héél zachte rode gloed erop... Mooi, warm! en bij jou?