vrijdag 28 november 2008

De wervelstorm

Precies drie weken na mijn afstuderen. Er gaat een wervelstorm door mijn leven waarvan de stofwolken nog niet zijn gaan liggen. Maar als ik goed om me heen kijk zie ik de contouren van iets nieuws opdoemen, en merk ik dat de ongedefinieerde berg to do lijstjes, sleutels, formulieren, kwijtgeraakte pennen en notitieboekjes zich langzaam begint te vormen tot iets concreets. Als de storm gaat liggen blijft straks over:

  • een tijdelijke baan op een administratieve afdeling;
  • een nieuw en groot en heerlijk huurhuis;
  • vrijblijvende doch veelbelovende plannen voor een eigen bedrijfje, samen met twee vakzusters.

Voorlopig is het nog even oppassen geblazen voor rondvliegende onderdelen, maar het duurt niet lang meer voor ik met verwarde haren en een glimlach op mijn gezicht het resultaat zal overzien.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dat klinkt veelbelovend! En gefeliciteerd met het huis!!