dinsdag 11 november 2008

Even niks

Barstte ik vorige week bijna uit elkaar van de inspiratie, deze week komen er nauwelijks ideeën in mijn hoofd op. En van de ideeën die wel opkomen, lukt het me niet om een stukje te maken. Ik denk dat ik even uitgeraasd ben. Het zou ook kunnen dat er een geheim verband bestaat met mijn status als werkloze: geen werk, geen inspiratie. Of misschien ben ik gewoon te druk met opruimen, CV's printen, winkelen, uitzendbureau's bezoeken en bijkletsen. Hoe het ook zij: deze week zit het er niet in. Deze week schrijf ik even niks.

PS: ik kwam erachter dat de serie waar ik vorige week over schreef, Lipstick Jungle, alweer is afgelopen. Ook mijn favoriet Gooische Vrouwen is afgelopen. Wat een ellende! Het is allemaal even niks.

1 opmerking:

Anoniem zei

...maar het komt allemaal wel weer terug. no worries! een beetje rust op zijn tijd is niet verkeerd ;)