woensdag 1 oktober 2008

To blog or not to blog

Potverdorie. Vanmorgen een heel stuk geschreven, een prachtig reflecterend stuk met een herfstig ondertoontje, over mijn afstudeerperikelen en de wereld in het algemeen. Wil ik op "publiceren" klikken, is m'n tekst ineens verdwenen! Je wordt bedankt Blogger. Ik heb geen zin om het nog eens te proberen. Nou ja, waar het op neer kwam was dit: ik ben nog steeds niet afgestudeerd maar de wereld draait rustig door. Weten jullie dat ook weer.

Verder is het tijd voor een update van de "sidebar", zoals dat in Blogger vaktaal heet. Helaas gaat het niet zo heel goed met mijn bloggende vrienden, of misschien juist wel en hebben ze daarom geen tijd meer, maar in ieder geval: er wordt weinig meer geschreven. Marjanne is met haar weblog gestopt, en blogs waarop langer dan een jaar niks is geschreven heb ik zelf uit mijn lijst verwijderd. Sorry jongens. Het doet pijn maar ik kon niet anders.

Ondertussen blijf ik noest doorbloggen en hoop dat de online schrijverij mij nog trekt, als ik straks (zal die tijd er dan echt aan komen?) net als iedereen druk ben met werk, werk en werk. Nu eerst nog even terug naar de afstudeerperikelen, oftewel alle tijd van de wereld voor lekker onnozel geblog.

2 opmerkingen:

Student zei

Nou... in deze tijden van verdwijnende blogs heb ik dan alvast een voorproefje ;-) Met name mijn bezoek aan een conferentie heeft een boel inspiratie opgeleverd: een afstudeer (promoveer) blog is in de opstartfase :-)

Geth zei

Neeej, je begrijpt het verkeerd: als je straks werkt heb zul je natuurlijk een uitlaatklep nodig gaan hebben voor al je ervaringen die je daar op doet, alle grappige gebeurtenisjes waar je leuk over kunt bloggen moet je natuurlijk kwijt :)