maandag 1 oktober 2007

New Shoes

Ik heb nieuwe laarzen. Voor de liefhebbers onder ons: prachtige, halfhoge, bruinleren Italiaanse laarzen, met verschillende kleurschakeringen, de mogelijkheid om de bovenste rand om te slaan en met drukknoopjes vast te zetten, mooie stiksels en een platte hak van hout die lekker vol en rond klakt. Als klapper op de vuurpijl lopen ze wer-ke-lijk-heer-lijk.

Ik heb mijn nieuwe laarzen al ruim een week en heb ze tot nu toe iedere dag gedragen. Zelfs in huis, waar ik normaal gesproken graag blootvoets ('s zomers) of in dikke wollen slobbersokken ('s winters) rondloop, vind ik het fijn om mijn nieuwe laarzen aan te hebben. Wat ik 's ochtends ook uit de kast trek, mijn nieuwe laarzen passen eronder en pimpen de boel meteen op. De maadagmiddagmist in mijn hoofd kan ik verdrijven door even naar beneden te kijken, naar mijn nieuwe laarzen. Mijn nieuwe laarzen maken het leven leuk. Paolo Nutini slaat de spijker op zijn kop: "Hey, I put some new shoes on, and suddenly everything is right." Tralalaaa...

2 opmerkingen:

falleri zei

Wauw, doe mij ook een paar schoenen die alles goed maken!

Unknown zei

great post...Iam craze on shoes...Especially I love my new nike shoes and wear it all time, so comfortable