dinsdag 23 oktober 2007

Filmtip

Het is een beetje flauw en afgezaagd om een juichend weblogje te schrijven over een film waarvan iedereen toch al weet dat 'ie geweldig is. De recensies waren goed; zelfs de Volkskrant strooide met sterren. De film is bovendien behoorlijk goed gepromoot; bijna iedereen heeft er wel iets over op TV gezien. Maar ik kan het niet laten. Ik moet 'em toch nog even aanraden. Want ik vind 'em heerlijk. Gisteren zat ik in de bioscoop met een traan en een lach - zowel glimlach als schaterlach. Zojuist heb ik naar de trailer op internet zitten kijken, gewoon om nog een keer een paar stukjes uit de film te kunnen zien. Zoals ik al zei: ik vind 'em heerlijk. Alles is liefde, ga dat zien!

3 opmerkingen:

Geth zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Geth zei

Heb 'm van het weekend ook gezien, hij is inderdaad echt heel tof! En de muziek is super!

(foutje vorig berichtje :P)

Anoniem zei

Helemaal mee eens Frouk!