vrijdag 26 oktober 2007

Wachten

Het zal bij menigeen bekend zijn dat er rond half negen 's ochtends altijd een paar mensen staan te wachten voor de dichte deur van de Aldi. Bij welke Aldi je ook komt: er staan wachtenden. Vroeger verbaasde ik me daarover, inmiddels ben ik eraan gewend. Vandaag de dag ben ik getuige van een fenomeen wat me opnieuw verbaast: wachtende mensen voor de Intertoys. Elke vrijdagochtend tegen negenen fiets ik langs deze speelgoedwinkel en de laatste weken staan er altijd wel een paar mensen te wachten tot 'ie open gaat. Bij de Xenos of de V&D staat niemand. Bij de Miss Etam ook niet. Alleen bij de Intertoys staan mensen, volwassenen welteverstaan, en het lijkt of ze niet kunnen wachten om naar binnen te mogen. Wat moeten al die mensen daar toch?

3 opmerkingen:

Geth zei

Bij een supermarkt (zoals de aldi) kan ik me wel wat voorstellen. Dat zijn de mensen die vlug 's ochtends even snel boodschappen willen doen voor ze naar hun werk moeten. De intertoys is dan wel een ander verhaal.. tenzij papa of mama vergeten een kadootje is wezen halen voor hun kind die diezelfde avond nog iets verwacht? Geen idee.

Mariek(e) zei

Zijn deze mensen ''zwart'' , dragen ze maillots en kleurrijke pakjes? Ik heb dan een vermoedde dat ze voor de Sint werken...

falleri zei

Ik ga voor de ouders die de verjaardag van hun kind vergeten zijn- of misschien zelfs ouders met superverwende kinderen die niet tevreden waren, dus er moet wat bijgehaald.
Andere mogelijkheid: een nieuw uit te komen game...? lol