dinsdag 18 oktober 2005

Schrijven

De laatste tijd krijg ik uit verschillende hoeken te horen dat ik zo weinig schrijf. En dat klopt. Ik schrijf weinig. De ideeën zijn er wel hoor. Ze zijn een tijdje weg geweest, maar ze zijn er weer. Te pas en te onpas komen ze in me op. Ze zitten in mijn hoofd. Ik schrijf ze zelfs op een briefje, om ze niet te vergeten. Maar daar blijft het dan bij. Ik kan me er gewoon niet toe zetten er iets leuks van te maken op m'n weblog. Af en toe doe ik wel een halfslachtige poging, maar als het inloggen bij Blogger dan niet meteen lukt, geef ik het alweer op. Ik overweeg zelfs af en toe om maar helemaal te stoppen met m'n weblog.

Zojuist heb ik besloten dat het genoeg is geweest met dat zielige gedoe. Het lijstje met ideeën wordt steeds langer. Het wordt hoog tijd dat ik er weer eens wat mee ga doen. Ik ga het gewoon nog één keer proberen. Niet stoppen, maar schrijven.

1 opmerking:

Anoniem zei

Weeeh, helemaal mee eens! Froukiwi moe blievuh!