woensdag 12 oktober 2005

Harry P.

Anderhalve week lang heb ik elke vrije minuut besteed aan Harry. Uren achtereen zat ik nagelbijtend en tenenkrommend verdiept in de spannende avonturen van het zesde deel. Gisterenavond heb ik 'em uitgelezen. Ik wilde nog even snel een hoofdstukje lezen voor het slapen gaan maar ik had het kunnen weten. Anderhalf uur lang lag ik met verhitte wangen en af en toe een haastige blik op de klok werpend te lezen, net als vroeger, toen ik nog met een zaklamp onder de dekens moest lezen omdat mijn ouders anders kwamen waarschuwen dat ik nu toch echt moest gaan slapen. Tot ik de laatste bladzijde omsloeg. Uit. Nu is er een zwart gat. Wat moet ik nu met mijn vrije tijd? Wat moet ik zonder Harry?!

4 opmerkingen:

falleri zei

Ik ken het gevoel. Met een paar weekjes ben je het wel kwijt.. gewoon even door de zure appel heenbijten :) Of, weer van voren af aan beginnen alle boeken te lezen. Dat is mijn noodplan voor als alles kut is, haha.

iDarkDesign zei

je wist toch al wat er op bladzijde 596 ging gebeuren!

kon ik ook niets aan doen, het gebeurde gewoon

Anoniem zei

Je kunt het boek nu ook als knuffel gebruiken in bed. Zo heb ik m'n zusje weleens aangetroffen, enkele dagen nadat ze het Lord of the Rings boek had uitgelezen..

Esther zei

Zeg Froukje meid, ik wil niet zeuren, maar ik mis je blog! Wanneer kunnen we je leuke verhaaltjes weer eens verwachten?