dinsdag 18 oktober 2005

Einde brainwave

(Tip voor de lezer: scroll even zes berichtjes naar beneden voor je verder leest.)

Halleluja. Wat een brainwave. In een half uur mijn ideeënlijstje er doorheen gejast. Voelde dat even lekker! Oké, nog eentje dan, een 'vaste lezers update':

  • Ons huis mag misschien blijven! De buurman wil het kopen, met ons erbij. Hoera!
  • Ik draag een grote groene trui die niet van mij is. Hij ruikt heerlijk. Op het plankje boven mijn wastafel staat een bus scheerschuim. Niet van mij. En in het kastje ernaast een bus 8x4 deodorant. Ook niet van mij. Maar van de allerleukste liefste lekkerste surfdude op de wereld. Froukiwi is verliefd!
Tot zover deze brainwave. Laten we hopen dat dit het begin is van een nieuwe periode vol geestige, ontroerende en scherpe stukjes van Froukiwi. Tot snel lieve lezertjes.

4 opmerkingen:

Marjanne zei

Jeeeh Froukiwi schrijft weer :-) Me happy!

falleri zei

Ha, mooi zo :)

Anoniem zei

Joepie! Blijblijblij! Weer leuke tussendoortjes lezen bij Frouk!
Thanks en blijf volhouden: dit is leuk!!!

Esther zei

Jeeeee! Gelukkig! She's back!