dinsdag 18 oktober 2005

Lekker shot

Drie jaar lang heb ik gedanst bij Arabesque. Drie jaar lang dansen in een wereld vol balletstudio's en spiegels, leggings, sokken en beenwarmers, volle kleedkamers, meidengegiechel en vele liters thee. Afgelopen september ben ik gestopt. Nu dans ik alleen nog bij Break Even. Dansen in een wereld vol wijde joggingbroeken en stoere gympies, zweterige gymzalen, harde muziek, geouwehoer van kerels en flesjes energydrinks.

Je kunt je voorstellen dat ik de meiden af en toe mis. Afgelopen donderdag kon ik mijn geluk dan ook niet op. Ik was uitgenodigd voor een Arabesque avondje. Vanaf het moment dat ik binnenkwam tot het moment dat ik weg ging, heb ik gekletst, gegiecheld, gelachen, gemiept gemustst en gezelligd (oké, ik weet het, dat is geen werkwoord). Toen ik weg ging was ik schor en gelukkig.

Ik hou van de jongens van Break Even. Ik vind ze tof, relaxed en lachen. Maar ik zou niet kunnen leven zonder af en toe een flink shot meidengehutselefruselarij.

1 opmerking:

falleri zei

Ik zie ze iedere week, de arabesque giechels, maar ik heb zo'n avondje ook weleens nodig :D Nu hadden we ook wel erg goede soapstories. Altijd goed voor een avondje vermaak!