vrijdag 1 juni 2007

My best friends deel 2 (of: tv-frustraties)

Zojuist zag ik toevallig weer een stukje van het fan-tas-ti-sche Veronicaprogramma My best friends. Dit keer moest een groep vrienden onderling bordjes verdelen met daarop de kwalificaties "egoïst", "angsthaas", "homo" en "geilneef". Want zeg nou zelf, op welke manier kun je beter bewijzen dat je echte vrienden bent, dan door aan te wijzen wie de homo van de groep is?

Ik ben snel doorgezapt en kan maar een ding zeggen: Veronica, please. Haal dit beschamende programma van de buis.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Soms ben ik blij dat ik geen TV kijk :P

Mariek(e) zei

Geilneef? Klaarblijkelijk zou het voor mij zinvol zijn om naar Veronica te kijken, immers kan ik nu weer een woord aan mijn idioom toevoegen. Geen idee welke context je het vervolgens moet gebruiken, maar toch... Wie weet heb ik wel een geilneef onder mijn beste vrienden.