woensdag 20 juni 2007

Eng

De mensen van het reclamebureau zullen er vast goed over na hebben gedacht. Het telefoniemerk Hi zal vast erg tevreden zijn met de nieuwe campagne. En misschien werkt het wel. Misschien zien mensen haar als een voorbeeld. Misschien denken ze: zo wil ik ook zijn, en schieten de verkoopcijfers van Hi omhoog.

Maar persoonlijk heb ik het niet zo op dat meisje uit de Hi reclames. Dat meisje met het hoge voorhoofd, haar kinderlijke gezichtje en tegelijkertijd strakgetrokken volwassen lichaam, dat meisje in die gele bikini. Om eerlijk te zijn: ik vind 'r doodeng.

5 opmerkingen:

moos zei

ik ook!! Doodeng!

Anoniem zei

Haha, dat ligt dus niet aan mij :D

Ik zag haar pas voor het eerst bewegen in een reclame op TV, dat is nog veel creepyer :P

Mariek(e) zei

Ha! Ik heb geen idee over wie het gaat: klaarblijkelijk is de reclame ook goed op de doelgroep afgestemd!

Froukiwi zei

Lucky you. Ik kom d'r tegen als ik in de trein zit en naar buiten staar, ik zie haar op billboards langs de weg, en vanuit de etalage naast de supermarkt staart ze me ook al aan... Brrr.

Annie zei

Ik ben het helemaal met je eens, vooral op tv is het echt doodeng!
brrr.... krijg er al kippevel van