woensdag 20 juni 2007

Ballen in de trein

Ze zaten naast me vanaf Amsterdam. Eerst klaagden ze over het vroege tijdstip (maandagmorgen, 9:30). Ze schepten op tot hoelaat ze hun wekker hadden laten snoozen (winnar: 9:00). Vervolgens klaagden ze over hoe ver weg Enschede toch is. Helemaal aan de andere kant van het land. Toen stapten ze over op het bespreken van de meest recente uitspattingen op het gebied van zuipen & seksen. Ze bespraken vooral de uitspattingen van anderen overigens. Ook bespraken ze het uiterlijk van anderen. Van andere vrouwen natuurlijk. Meisje A was mooi dun, meisje B was té dun. Maar als ze een joggingbroek droeg was ze wel weer een lekker wijf. Meisje C was trouwens ook wel een lekker wijf, vond de één. Mwah, zes-en-een-half, zei de ander.

Toen had ik het niet meer. Nee jíj bent lekker, met je vette haren, je vreselijke verwassen poloshirt, je brakke ochtendkop, je bierbuik en je vadsige bolle studentenwangen! Als ik het even zeggen mag: een dikke onvoldoende.

3 opmerkingen:

Marjanne zei

Haha, ik had ze graag willen zien. Wat een lozers!

Anoniem zei

Dat zei je ook tegen ze? Priceless in dat geval :D

Froukiwi zei

Had ik maar zo'n lef. Nee, ik durfde het niet hardop te zeggen. Wel trok ik een wenkbrauw op, maar ik vraag me af of ze die subtiele hint mee hebben gekregen...