donderdag 15 juni 2006

Vijftien juni, de ideale dag om te schrijven

Ik had de hele ochtend al zo'n gevoel van: vandaag moet ik iets schrijven. Ik wist nog niet wat of waarover, maar ik wist dat er een weblog stukje aan zat te komen. Ik had de blogger site zelfs al een paar uur open staan op mijn computer. Ik had nog geen letter getikt, maar wist dat het ging komen. Soms voel je zoiets gewoon aan.

Zojuist ben ik erachter gekomen wat ik nu eigenlijk precies aanvoelde. Vandaag bestaat mijn weblog drie jaar! Hiep hiep hoera. Geheel onbewust kreeg ik op deze prachtige dag, de vijftiende van de maand juni, de onverklaarbare drang om iets te schrijven. Net als drie jaar geleden.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Gefeliciteerd! Krijgen we taart? :P

Mariek(e) zei

Gefeliciteerd! Je gaf mij ooit het idee om te beginnen aan biologisch! Er komt niets dan goed voort uit jouw drang!

Anoniem zei

Jeeeh!!! Er is er een jarig hoera... hoera...

Gefeliciteerd!

Esther zei

Wat lief :) Wat waren we drie jaar nog klein he met ergonomie enzo :) Gefeliciteerd! Hierbij virtuele balonnen!

Anoniem zei

Whoohoeh! Jaja, ik weet het nog goed...maar vergeet Oz niet he, dat was ook al bij blogger, en begonnen op 8 september 2001 -- dus binnenkort heb je ook een vijfjarig jubileum :)