maandag 26 juni 2006

De buurjongen van D.

Er is een periode geweest dat ik veel schreef over vriendjes, flirten, oude liefdes, nieuwe liefdes en gebroken harten. Mijn nieuwe lief, die inmiddels niet meer zo nieuw is maar nog steeds lief, heb ik geloof ik nooit officieel geïntroduceerd op dit weblog. Hij is stoer, hij houdt van surfen, adrenaline en wedstrijdjes winnen, hij houdt niet van teveel nadenken, hij woont vlak bij het strand, hij heeft een heerlijk bed en is natuurlijk de geweldigste man op aarde. Verder heet hij D. Maar dat doet er eigenlijk helemaal niet toe.

Waar het me om gaat is de buurjongen van D. Die heeft mijn hart gestolen. D. weet van niks maar elke keer als ik bij hem ben dan hou ik de straat nauwlettend in de gaten, in de hoop een glimp op te vangen van de leuke buurjongen. Hij heeft donker haar en is zo mogelijk nog stoerder dan D. Hij laat zich nergens door tegenhouden: in weer en wind is hij op straat te vinden. Hij rijdt vaak langs met zijn stoere groene wagen. Hij gaat daar helemaal in op en dat is prachtig om te zien. Soms zit ik te lezen op de bank en hoor ik de buurjongen met zijn wagen aan komen rijden. Dan spring ik gauw op om niks te missen. De buurjongen kijkt soms omhoog naar het raam van D. maar hij zwaait nooit. Ik denk dat hij mij net zo spannend vindt als ik hem.

Maak je maar geen zorgen over mijn relatie met D. Ik hou het voor hem achter omdat hij vast jaloers wordt, maar het klinkt erger dan het is. De buurjongen van D. is vier jaar oud.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Woooh, ik lees hier een knaller van een Jill Mansell! (Of hoe de schrijfster van de moderne dokters romannetjes ook heet.)

falleri zei

Wat een superleuk verhaal! Je had me echt even!

Froukiwi zei

Het is een hele stoere groene plastic trap-trekker :)