dinsdag 30 mei 2006

Watje

Ik twijfelde. Uiteindelijk deed ik toch mijn regenjas aan, pakte mijn tas met zwemspullen en liep naar de deur. Bij de deur keek ik naar buiten en twijfelde ik weer even. Toch ging ik naar buiten. Ik liep door de motregen over het grindpad naar mijn fiets. Halverwege stond ik stil. Ik twijfelde. Toen keerde ik om en vluchtte ik weer naar binnen. Ik had het me nog zo voorgenomen, weer of geen weer, maar vandaag zit het er gewoon niet in. Ik ga niet zwemmen in het buitenbad.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is hartstikke mooi zonnig weer!

Anoniem zei

Froukje!

Je weet toch wel dat je toch al nat wordt als je gaat zwemmen, duswatmaakthetnouuit wanneer je voor het zwemmen óók al nat wordt? :D

Ken ook nog een grappig - vind ik - stukje uit een boek over iets soortgelijks:

'Met z'n handen in z'n zakken stond pa wel erg vaak bij het raam, en dan kijken naar de regen, en de regen kijken naar hem, en niet reageren als ik zeg dat het helemaal niks uitmaakt of je nat wordt of niet, want vakantie is vakantie, nietwaar, als je zwemt word je ook nat, en heb je ook plezier, dus waarom zou je geen plezier hebben als je nat wordt wanneer je niet zwemt.'


x Lin

Froukiwi zei

Nou Michel, dan keek jij precies op het goede moment uit je raam!

En Linda: grappig stukje. Die jongen heeft natuurlijk helemaal gelijk. Ga je de volgende keer dat het regent mee zwemmen? ;)

Het is trouwens vooral die zeven meter tussen de kleedkamer en het zwembad, waar je in je bikini door de koude regen moet lopen, waar ik tegenop zie...

falleri zei

Het was gisteren hardstikke koud! Of was het in Enschede warmer?!
Ik vind je geen watje hoor, een zomerse regenbui is leuk, maar 15 graden.. brrrr

Froukiwi zei

Zo is dat Falleri! Maar goed, vandaag ga ik gewoon nog een poging wagen. ("koud! ik wil niet! kom op je moet!")

Froukiwi zei

Oke ik geef het op. Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd maar ik kom de deur gewoon niet uit. Ik wacht wel met zwemmen tot de zon weer schijn!

Anoniem zei

Waarom zou je überhaupt tegen je zin in gaan zwemmmen? Heb je je dat wel eens afgevraagd?

Ik zwem het hele jaar door niet, en weet je wat, ik voel me niet schuldig!

Anoniem zei

Nou, ik ga lekker wel. Hmmm, lekker zwemmen :)

Anoniem zei

Groot gelijk hoor, ik zou ook pas gaan zwemmen als het mooi weer is! Brrr, veel te koud...
(en ik heb je weblog trouwens op Danielle's weblog gevonden ;) )

Froukiwi zei

Ha, Mariek(e), that's the spirit!

Esther zei

Zwemmen terwijl het regent is niet zo erg. Het is erin en eruit wat je koude rillingen bezorgd..