donderdag 25 mei 2006

Saai

Soms ben ik ineens zo bang dat ik saai aan het worden ben. Neem nu vandaag. Ik ging naar een enorm gezellig, leuk, te gek, relaxed, muzikaal festivalletje. Er was veel en goedkoop bier, er waren vrienden en bekenden, er waren pizza slices, er was goede muziek en een goede sfeer. Topfeest, zou je zeggen. Nu had ik het ook prima naar m'n zin hoor, daar niet van. Maar na drie uurtjes had ik het eigenlijk wel gezien. En in plaats van me tot het ochtendgloren in het feestgedruis te storten, al dansend, drinken en niet-aan-morgen-denkend, zoals ik "vroeger" wel eens deed, stapte ik om acht uur gewoon weer op mijn fiets naar huis. Lekker even een patatje halen bij de snackbar, lekker even chillen in mijn eentje, lekker op tijd naar bed.

Tja. Lekker op tijd naar bed?! Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Soms ben ik gewoon zo bang dat ik saai aan het worden ben.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind van niet hoor!

Anoniem zei

Ik vind van wel hoor! Wat is dat nou? 8 uur weggaan. Tssss, het had zo leuk kunnen zijn.

Anoniem zei

Je bent een vette B-girl, zeker niet saai!

Froukiwi zei

Ha, thanx voor de support! Ben nu trouwens wel erg benieuwd naar die Anonieme Persoon met wie ik zo'n leuke avond had kunnen hebben...