woensdag 13 april 2005

Inspiratie

Zo. 't Werd wel weer 'es tijd om wat te schrijven. Twee weken geen stukjes, 't voelt toch een beetje als een leegte. Dus ik dacht laat ik het maar weer 'es proberen. Maar het lukt me niet. M'n pen vlekt, m'n papier scheurt, m'n toetsenbord blokkeert en m'n computer loopt vast. Ik heb gewoonweg geen inspiratie. Het duimzuigen, het nekkletsen; ik kan het niet meer.

Ik maak genoeg mee hoor, dat is het 'em niet. Ik zou kunnen schrijven over m'n Detox-kruidenthee-kuurtje, m'n stage bij het revalidatiecentrum, m'n weddenschap om twee weken geen alcohol te drinken of natuurlijk over m'n nieuwe liefde.

Helaas. Het zit er niet in. Nog niet. Maar wees niet bang. Ik kom terug. Ik vertrouw erop dat ik mijn inspriatie op een goede dag wel weer terug krijg. Als het zover is laat ik het je weten.

1 opmerking:

Marjanne zei

Ik heb net gelezen dat Ronald Giphart zei dat een schrijver altijd kan schrijven, maar dat er ook periodes van rust moeten zijn. Een voetballer kan ook altijd voetballen wanneer het nodig is, dit betekent echter niet dat hij ook 365 dagen in het jaar aan het voetballen is ;-)