woensdag 8 december 2004

Femmigje weet raad

>> From: Froukiwi
To: Kaneel
Date: Wednesday, December 08, 2004
Subject: modevraagje

Lieve Femmigje,

ik heb een modevraagje. Het is misschien een beetje stom, maar ik zit er echt best wel een beetje mee. Ik vraag me namelijk af of ik mijn laarzen met vierkante neuzen nog wel kan dragen, nu de puntneuzen en snowboots zo in zijn. Wat vind jij? Kan ik ze nog dragen of is het echt not done?

Liefs,

een onzeker rammetje

>> From: Kaneel
To: Froukiwi
Date: Wednesday, December 08, 2004
Subject: RE: modevraagje

Lief rammetje,

Je moet dragen waarin jij je lekker voelt. Alleen zo straal je uit dat je een moderne gelukkige meid bent en dan kan niemand je iets maken! Wat je zegt over de snowboots en de puntlaarzen is trouwens waar maar de ronde/vierkante neus is deze winter juist weer terug. Persoonlijk houd ik meer van de punt maar rammetje van me het gaat niet om mij, ik heb maar een waardeloos kutbaantje bij de YES! Punt twee. In Enschede ben jij nog altijd de hotste chick ook al draag je rubberen klompen.

Je Femmigje

1 opmerking:

Esther zei

Volgens Mevrouw de Schoenenverkoopster kunnen deze winter zowel spitse, vierkante, ronde en geen neuzen.

Een werkelijke opluchting, dat wordt een zorgeloze winter.