woensdag 11 augustus 2004

Rechtzetten

In de Donkere Dagen van mei en juni, toen het even wat minder ging met Frouk, heb ik mij volledig uitgeleefd op mijn weblog. Stukjes over kooptroost, zielige televiesieprogramma's en herinneringen aan betere tijden; het hield niet op. De laatste tijd heb ik uit meerdere bronnen vernomen dat men zich in die Dagen ernstig zorgen over mij maakte. "Ik las je weblog en dacht: gaat het wel goed met haar?" "Je klonk behoorlijk wanhopig!"

Daarom wil ik bij deze even iets rechtzetten. Toen ik de zielige stukjes schreef was ik in de volste overtuiging dat mijn enigszins spottende ondertoon voelbaar was voor het grote publiek. Helaas heeft geen mens deze spottende ondertoon opgemerkt. Of dit betekent dat ik er slechter aan toe was dan ik zelf dacht, dat ik een schrijver van niks ben, of dat mijn lezers ongevoelige horken zijn, laat ik in het midden. Maar laat een ding duidelijk zijn: ook al ben ik bij tijd en wijle een zielige pathetische jankende muts, het is nooit mijn bedoeling geweest om me via deze weblog te profileren als zodanig.

1 opmerking:

Anoniem zei

De zelfspot was goed merkbaar hoor! Aan je schrijfkwaliteiten zal het ook zeker niet liggen... ik heb van je stukjes genoten, hoe pessimistisch en pathetisch ze soms ook waren;), heel herkenbaar!

Liefs,

Hester