woensdag 18 augustus 2004

Gratis naakt vrouwen

Als je op het blauwe grafiekje rechts onderaan de sidebar klikt, kom je op de site van Netstat terecht. Daar wordt precies bijgehouden hoeveel bezoekers mijn pagina krijgt, waar ze vandaan komen en, het leukste van alles, met welke zoekwoorden ze op mijn pagina terecht komen. Zo heeft er laatst iemand op search.msn.com gezocht met de woorden 'gratis naakt vrouwen'. Ergens tussen de pagina's met gratis producten en naakte belgische vrouwen, stond de mijne. Omdat ik toevallig ooit een keer, onafhankelijk van elkaar, de woorden 'naakt', gratis' en 'vrouwen' in mijn posts heb verwerkt. Ik heb mededelijden met de zoeker naar gratis naakte vrouwen. Wat een teleurstelling moet mijn weblog zijn geweest!

1 opmerking:

Keppe zei

hihi
arme naakte vrouwen zoeker :)