woensdag 4 augustus 2004

De mediastilte voorbij

Oké, ik geef toe, het opnieuw installeren van de computer heeft zo z'n voordelen. Ten eerst heb ik er een paar nieuwe schoenen mee verdiend (mag ik toch weer shoppen zoals dat een jonge moderne vrouw betaamt) en ten tweede: ik ben weer online! De mediastilte is voorbij! Ik ben weer blogbaar!

Waar is Frouk geweest de laatste tijd? Frouk werkt. Voor de centen. Ze werkt in de thuiszorg. Ik kan er pagina's over vullen. Weet niet waar ik moet beginnen. Bij dat vreselijke mens waar ik als een onderkruipsel behandeld word en ik elke keer scheldend weg fiets, of bij die schattige oude meneer die zijn comateuze vrouw zo lief over het voorhoofd aait dat mijn hart bijna breekt, of bij dat oude dove vrouwtje wat in een antiek huis woont zonder het zelf door te hebben?

Ach, weet je wat? Laat ook maar. Nu is het avond, nu ben ik vrij, nu denk ik het liefst zo min mogelijk aan m'n werk. Nu even niet, zoals men dat tegenwoordig zegt. Morgenochtend gaat de wekker weer. Dan hijs ik me in mijn werkoutfit om me weer een dag in het zweet te vegen, boenen, soppen en zuigen. En natuurlijk koffiedrinken.

Geen opmerkingen: