donderdag 26 augustus 2004

Op

Ik had me nog zó voorgenomen om een beetje van mijn vakantiecenten te bewaren. Gewoon, als buffer voor het komende studiejaar. Maar ik heb me niet kunnen beheersen. Ik heb vandaag gewinkeld met met mijn zusje. Mijn zusje is een proffesionele shopper, moet je weten. Ze bekijkt alles, ze wil naar elke winkel, en staat zonder problemen een kwartier in de rij als dat nodig is. Ze is echt de beste shopper die ik ken. Na 3,5 uur sjokken door de stad droeg zij vier plastic tassen, en liep ik me te verlekkeren op een jas en een paar laarzen. Een leuk jackje, prachtige laarzen, maar wel een beetje duur bij mekaar. Ik twijfelde, ik wikte, ik woog, ik kwijlde. Uiteindelijk heb ik ze gekocht. Omdat je, volgens m'n zusje, "beter spijt kunt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan". Nu is 't geld dus weer, als vanouds, gewoon, helemaal, tot de cent toe, OP.

1 opmerking:

Marjanne zei

Tja, ik zeg altijd maar "Geld moet rollen!"
En met dat studentassistentschap van ons, komt er iig weer wat binnen :d