dinsdag 20 juli 2004

Sinas

Oke dan. Nog één stukje over mijn weekend aan zee. Ik vind namelijk dat het mijn plicht als goede burger is, u te waarschuwen. En waar moet ik dan voor gewaarschuwd worden, hoor ik u denken. Nou, dat zal ik u vertellen: voor Fanta. Het welbekende sinasmerk, wat in zijn reclames pronkt met mooie meisjes en jongens die met sinaasappels dansen. Dit merk maakt volkomen misleidende reclame, heb ik gemerkt.

Toen ik zaterdag na een verfrissende zwempartij uit het water kwam en mijn haren bevallig naar achteren gooide, was ik klaar voor de lekkere Fanta jongen met zijn sinaasappel. Kom maar op, dacht ik. Ik keek eens goed om me heen, zag twee homo's met een wit poedeltje, maar geen Fanta jongen. Helemaal nergens te bekennen. Wat een teleurstelling. En wat een valse beloftes van Fanta. Het is schandalig. Ik zou u allen willen oproepen om geen Fanta meer te kopen, want dit merk verdient het niet om nog langer in de schappen te liggen.

Rotsinaasappels.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

whoehaha!

Mariek(e) zei

Zomaar een vraagje van een ''geheel onthoudster'' (nou ja bijna dan). Als ik geen Fanta meer kan bestellen, wat dan wel? Fristi? Nee, da's stoer.

Bovendien, na al dat gedans is die sinaasappel, net als die jongen, óók niet meer lekker.