vrijdag 13 maart 2009

Gewoon blijven dansen

Elke keer als ik het liedje Just dance van Lady Gaga hoor, krijg ik, naast de aandrang om te gaan dansen, steeds een kleine glimlach om mijn lippen. De tekst beschrijft hoe het is om aangeschoten in een uitgaansgelegenheid rond te wandelen en is herkenbaar, grappig en in mijn ogen ook wel een beetje aandoenlijk. Daarom vandaag een paar regels uit het liedje, die ik (enigzins vrij) naar het Nederlands heb vertaald:

Ik heb een beetje teveel gehad
En alle mensen beginnen langs te stromen

Een duizelige wervelende dans, kan mijn drankje niet meer vinden, oh man
Waar zijn mijn sleutels? Ik ben mijn telefoon kwijt


Wat gebeurt er op de dansvloer
Wat een heerlijk nummer maar ik kan niet meer helder zien
Blijf cool, hoe heet deze club ook alweer?
Ik weet het niet meer maar maakt niet uit

Gewoon blijven dansen!

Geen opmerkingen: