dinsdag 19 september 2006

Eentje minder

Hè, dat vind ik nou jammer. Hoewel er weer een paar vrienden op reis gaan en er dus leuke nieuwe buitenlandse weblogs in mijn favorieten staan, houdt één van mijn anderen favorieten ermee op. Ik ben nooit te beroerd voor een beetje onderlinge blog-reclame en ik vind er een vreemd grootmoeder-achtig genoegen in om de geboorte van nieuwe weblogs aan te kondigen. Helaas sterft er zo af en toe ook een weblog. Ik moet zeggen dat ik het dan ook buitengewoon triest vind om dit keer een dooie weblog onder de aandacht te moeten brengen: Appeltje-eitje is gestopt.

4 opmerkingen:

Annie zei

Boehoe, ook één van mijn favorieten.
Gelukkig log jij weer!

falleri zei

Hm, ik zie dat het bij de meeste links op je log wel erg rustig is.. zijn die ook langzaam aan het afsterven..? :S

Esther zei

I'm back! Gemengdedrop is geboren! Op Appeltje-eitje lazen mijn bazen mee..

Froukiwi zei

Joepie! Mag ik naar je linken? (anoniem uiteraard)