dinsdag 19 september 2006

De achtste

Sinds kort woon ik op de achtste verdieping. Eerst vond ik dat niet zo'n fijn idee. Maar sinds ik erachter ben dat ik gratis een geweldige uitzicht over Enschede-West erbij krijg en bovendien elke avond een showtje van de ondergaande zon samen met de roze wolken, vind ik het eigenlijk wel tof.

Ik heb nog iets ontdekt wat tof is aan wonen op de achtste. Het vergt wel even wat van je doorzettingsvermogen en je moet de vreemde blikken van de mensen bij de lift negeren, maar over enkele maanden zal het resultaat zich openbaren in de vorm van een fantastische conditie en strakke gespierde billen. In plaats van de lift, neem ik elke dag de trap naar de achtste.

1 opmerking:

Anoniem zei

Stoer dat je het nog steeds vol weet te houden! En ik ben er helemaal voor dat je weer bent gaan bloggen. Ik miste Froukiwi, in de ochtend, na het ontbijt en een kwartiertje krant. Mijn ochtendritme raakte ervan in de war;)