woensdag 23 november 2005

To do

Zojuist was ik in de donkere uithoeken van mijn pc op zoek naar een oud bestand. Onderweg ruimde ik wat rondslingerende troep op: documenten van halfafgemaakte opdrachten, een songtekst die ik associeer met een ex-vriendje, een in een wanhopige bui opgeslagen kopie van een msn-conversatie. Ik kwam ook een bestand tegen met de naam "To Do". Natuurlijk was ik, als iemand die te pas en te onpas to do lijstjes maakt, meteen reuze benieuwd naar alles wat ik nog zou moeten doen. Ik opende ik het document en las de titel. "Froukje's grote To Do lijst". Dat belooft wat, zou je zeggen. Maar nu komt het. De rest van het document was leeg.

Leeg! Hoe heerlijk! Die to do lijst bewaar ik. Op mijn desktop. Driemaal daags naar kijken in tijden van sress.

3 opmerkingen:

Marjanne zei

Oeh dat klinkt goed zeg! Zo een wil ik er ook wel. Geniet van je lekkere dag!

Kaneel zei

Allerliefst sokkenmeisje van me,

Waarom die eeuwige stress? Bij deze nodig ik jou en je Enschedese vriendinnen uit voor een weekje Amersfoort/Amsterdam waarin ik jullie laat zien dat een druk leven niet persé gepaard hoef te gaan met stress. Ik denk dat ik jou beter een workshop kan geven!

Je Kaneel

Anoniem zei

to do: 3x per dag op het todo lijstje kijken