dinsdag 19 oktober 2004

Voor de trouwe lezer

Even een update.

Frouk: "Die jongen van die trui he? Je weet wel, van die fijne trui die ik laatst droeg? Die jongen waar ik zo van ging zingen? 't Is uit."
Trouwe lezer: "Neeeh, dat meen je niet! Hoezo?"
Frouk: "Kweenie. Het zat me niet meer lekker. Ik was er nog niet aan toe. En bovendien was de chemie een beetje weg."
Trouwe lezer: "Echt waar? En hoe is het met hem dan?"
Frouk: "Ach. Hij flierefluit lekker verder."

(...)

Trouwe lezer: "En hoe zit het nou met dat huis van jullie?"
Frouk: "Tja. We hebben een brief terug gestuurd naar de makelaar dat we niet akkoord gaan, en daarna niks meer van ze gehoord. Waarschijnlijk kunnen we hier dus nog wel een poosje blijven wonen!"
Trouwe lezer: "Sjee..."

(...)

Trouwe lezer: "Het gaat dus wel goed met je?"
Frouk: "Zeker! O ja en voor ik het vergeet: morgen vertrek ik voor drie daagjes naar Texel, om eens lekker uit te waaien."
Trouwe lezer: "In je eentje?!"
Frouk: "Ja."
Trouwe lezer: "Goh..."

Einde update.

Geen opmerkingen: