vrijdag 8 oktober 2004

Vet cool

Sinds kort doe ik aan breakdance. Loodzwaar, verschrikkelijke spierpijn, maar het is vet cool. Er hoort bovendien een heel eigen cultuurtje bij.

Afgelopen maandag zat ik wat sullig op een bankje in de gymzaal te wachten totdat m'n training zou beginnen. De jongens voor ons (ook al zo vet cool) waren net klaar. Voordat ze naar de kleedkamer liepen, namen ze afscheid van wat B-boys. Twee uitgestoken vuisten tegen elkaar, en vervolgens tegen de eigen borstkas. Opeens kwamen de vet coole gozers ook op mij af. Met uitgestoken vuist. Ik schrok me een hoedje, stak ook gauw mijn eigen vuist uit. We raakten elkaars vuist. En toen tegen de borstkas natuurlijk. "Yo" mompelde ik er nog vaagjes achteraan.

Zo hee! Ik hoor er helemaal bij weet je. Vet cool.

Geen opmerkingen: