dinsdag 23 maart 2004

Beetje jammer

Omdat ik na de teleurstelling van vanmorgen geen zin meer had om iets te doen en omdat de zon fanatiek naar binnen scheen, besloot ik vanmiddag vrij te nemen. Na een kop thee en een croissant bij m'n lover ben ik de stad in gedoken om m'n verjaardagspresentjes (geld en een Douglas-bon) uit te geven. Mijn plan was om een lekker luchtje uit te kiezen bij de Douglas en van het resterende geld een leuk truitje te kopen.

Dat van dat truitje lukte redelijk snel (score: een zomers lichtgroen shirtje met a-symmetrische hals). Het luchtje duurde echter wat langer. Als je me had gezien bij de Douglas, zou je hebben gedacht dat ik daar niet voor mijn lol was. Ik heb werkelijk alle luchtjes geprobeerd. Helaas waren de meesten te duur (wat een belachelijke prijzen voor een beetje reukwater!) en vond ik de goedkopere varianten niet lekker genoeg (dure smaak of verkoopstrategie van de Douglas?). Uiteindelijk heb ik, wanhopig als ik was, de winkel verlaten met een betaalbaar parfummetje, wat ik alleen heb kunnen testen door in de douchegel-variant te knijpen. Een tester was er niet. Nu ik het luchtje thuis op mijn pols heb uitgeprobeerd, valt het wat tegen.

Als je geinteresseerd bent in een bijna-vol flesje Adidas For Women No. 3, mag je je bij mij melden. Je kunt 'em gratis meenemen.

Geen opmerkingen: