woensdag 25 januari 2006

Ideeën

Is dat effe balen.

Vaak heb ik de meest geweldige ideeën om over te schrijven. In mijn collegeblok bevindt zich een lijstje met briljante ingevingen die ik ooit kreeg. Inmiddels zijn de meeste te verouderd om nog over te schrijven. Zo zou ik echt een ontzettend grappig stuk kunnen schrijven over mijn vakantie op Gran Canaria. Maar da's inmiddels alweer ruim een maand geleden en dan vind ik het toch echt oud nieuws. Als het meer dan een jaar geleden is mag het weer wel, maar dan is het een 'herinnering' en da's iets heel anders.

Maar goed ik dwaal af. Het is gewoon balen. Vaak heb ik de meest geweldige ideeën, maar geen tijd of zin om erover te schrijven. Vandaag heb ik best wel tijd en ont-zet-tend veel zin om te schrijven. Ik knap bijna uit mekaar van de zin! Maar nou heb ik weer geen ideeën.

Wat is dat balen zeg.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik zeg schrijf dat grappige stuk maar over je vakantie op Gran Canaria het kan altijd nog nuttig zijn op een woensdag avond.

groetjes

Nienke

Esther zei

Ik ken dat! Ik heb altijd geweldige ideeen als ik op de bus sta te wachten. Gehele blogs komen letterlijk woordelijk naar boven in mijn hoofd. Als ik dan 's avonds voor de computer zit kan ik zelfs het onderwerp niet meer herinneren..

Anoniem zei

Ik heb ook de beste ideeën op de vreemste plaatsen. Echter zijn die plaatsen ver van mijn computer vandaan. Meestal heb ik papier en pen bij de hand om mijn gedachten op dat moment vast te leggen. Ik weet dat dat soms een vreemd zicht moet zijn voor omstaanders :-)