woensdag 18 januari 2006

Opbeurend

Er moet vast ergens een hoofd inkoop theesmaakjes zijn geweest die de winter niet langer meer kon aanzien. Die heeft gedacht: hup, met het nieuwe jaar meteen al die ouwe troep eruit. Weg met die warmrode doosjes, welkom frisgele doosjes! Wat een schat, dat hoofd inkoop theesmaakjes. Want in de supermarkt op de campus van de universiteit lijkt de wereld ineens niet meer zo somber en donker. Daar is de Pickwick winterthee alweer vervangen door Pickwick lentekriebels. Ik vind dat een enorm opbeurend feit.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Fris en fruitig :)

Esther zei

Ik vind winterthee juist zo lekker :-(

Anoniem zei

Sinds vorige week ben ik van mening dat er geen lekkerder thee bestaat als de After Dinner Spice van Pickwick. Hulde aan de thee-inkoper van Dimensie! :D

xxx Linda

Anoniem zei

Euh... lekkerder thee DAN de After Dinner Spice bedoel ik natuurlijk!

Ik schaam me werkelijk dood! Dat ik nou juist zo'n fout moet maken. Gelukkig corrigeerde ik mezelf.

Liefs, Linda

Anoniem zei

Hihi, ik ben de thee-inkoper van Dimensie... Ik voel me vereerd Linda.
En ik heb inderdaad een week ofzo geleden ook al de lentekriebels aangeschaft, zoiets kun je gewoon niet laten staan!